Anunțul ING Bank pentru toți clienții: ce poți face de acum direct în aplicația Home’Bank

de: Răzvan Băltărețu
02 04. 2020

ING Bank a anunțat o opțiune nouă pe care clienții o pot folosi în Home’Bank. Împreună cu mai mulți parteneri ONG, contribuie la demersurile de-a opri răspândirea infectării cu noul virus.

Banca a anunțat că face o donație totală de 330.000 euro. Banii sunt direcționați către achiziția de echipamente de protecție și teste, dar și către dezvoltarea unor platforme oficiale de informare publică. Totodată, clienții care vor să contribuie la lupta cu COVID-19 o pot face din Home’Bank. Fondul de Urgență în care sunt primite donațiile, susține ING Bank, este un prim demers pentru susținerea comunității în această perioadă.

La acest moment, ING Bank sponsorizează achiziția a peste 3.000 de echipamente de protecție. Vor fi donate în următoarele două săptămâni unor unități medicale de stat ce au nevoie de sprijin urgent. Totodată, a anunțat și achiziția a 5.000 de sisteme de testare.

Va fi astfel posibilă realizarea a 5.000 testări RT-PCR gratuite. Înseamnă reactivi, consumabile și sisteme de recoltare pentru depistarea COVID-19. Testele vor fi procesate în rețeaua de laboratoare Regina Maria la cererea directă a instituțiilor și spitalelor publice.

Cum poți dona prin ING Home’Bank

Clienții ING Bank care își doresc să se alăture eforturilor pentru diminuarea efectelor generate de COVID-19, au posibilitatea de a dona direct din Home’Bank în Fondul de Urgență. Acesta e gestionat de Fundația Comunitară București. Banii donați vor ajunge către organizații locale care sprijină grupurile vulnerabile (din punct de vedere social sau medical) afectate direct sau indirect de COVID-19. Aici e vorba, de exemplu, de persoane cu alte afecțiuni, care acum nu mai pot primi îngrijire în spitale.

Pentru a dona, clienții trebuie să intre în Home’Bank, să acceseze meniul Plăți, secțiunea Donează și să aleagă suma dorită.

Angajați ai băncii, implicați în proiectele Code4Romania

În ultimele două săptămâni, pentru dezvoltarea proiectelor derulate de Code4Romania în parteneriat cu autoritățile statului, s-au implicat full time trei angajați ING. Ei sunt astfel voluntari ai asociației. Aceste soluții sunt derulate în parteneriat cu Guvernul României prin Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR):

  • Platforma stirioficiale.ro, primul site din ecosistemul de șase soluții digitale, accesat până acum de 2 milioane de români vizitatori unici, reunește toate informațiile venite de la autorități, comunicatele oficiale, conferințele de presă și hotărârile Comitetului pentru Situații Speciale de Urgență, pentru combaterea dezinformării
  • cemafac.ro, cel de-al doilea site lansat cuprinde un ghid cu reguli de interacțiune, acțiune și comportament recomandate în timpul situației de urgență generată de pandemia COVID-19
  • datelazi.ro, cel de-al treilea site, oferă informații privind dimensiunea corectă a efectelor cauzate de COVID-19 în România, direct din surse oficiale, diminuând panica prin stimularea transparenței

Celelalte trei soluții digitale care urmează să fie lansate sunt:

  • stamacasa.ro – colectează rapid informații și facilitează o evaluare constantă a situației, cu scopul de a reduce suprasolicitarea numerelor de urgență, oferind sprijin în managementul cazurilor pentru autorități
  • rohelp.ro – permite conectarea ONG-urilor abilitate cu oferta de resurse financiare sau materiale pusă la dispoziție
  • diasporahub.ro colectează rapid informații și facilitează o evaluare constantă a situației, cu scopul de a reduce suprasolicitarea numerelor de urgență, oferind sprijin în cazul celor care se află în afara granițelor țării

Nu în ultimul rând, trebuie menționat că peste 95% dintre angajații ING Bank lucrează de acasă. În ceea ce privește rețeaua de ING Office, programul de lucru a fost redus (între 9 și 15) și a fost limitat numărul de clienți care pot intra în sediu